.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دروغ‏پردازی رسایی از قول لاریجانی!

اظهارات عجیب رسایی که در ذیل مطرح شده، در حالیست که آقایان لاریجانی، محسن رضائی و قالیباف هیچ‏یک نقل قول های وی را تائید ننموده اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تابناک ، حميد رسايي نماينده مردم تهران و شميرانات و مدیر جنجالی سابق اداره ارشاد قم، عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي‌ در وبلاگ‌شخصي خود مطلبي را با عنوان "بالاخره نظر انتخاباتي آقاي لاريجاني چيه؟ " در جديد‌ترين پست وبلاگ خود منتشر كرده است.

برپايه اين گزارش در بخشي از اين مطلب آمده است:

چند روز قبل آقاي طلايي‌نيك ـ دبير كل حزب توسعه و عدالت ـ از احتمال كانديداتوري آقايان رضايي، قاليباف و يا لاريجاني به عنوان يكي از گزينه‌هاي دولت ائتلافي خبر داد.
البته چند روز قبل از آن آقاي اميدوار رضايي (برادر آقا محسن) از عدم پذيرش كانديداتوري ديگر افراد محتمل و حضور انتخاباتي آقاي محسن رضايي خبر داده بود. قرار بود تا 25 فروردين گزينه دولت ائتلافي اعلام حضور كند كه ظاهراً به دليل عدم پذيرش هيچ يك از گزينه‌ها، اعلام اين موضوع با مشكل مواجه شد.
ديروز آقاي رضايي در مصاحبه‌اي اعلام كرد كه از سال گذشته به همراه برخي از دوستان ديگر جلسات انتخاباتي داشته‌اند و به پنج يا شش گزينه هم رسيد‌ه‌بودند كه با كانديداتوري آقاي خاتمي جلساتشان تعطيل و با انصرافش، اين جلسات مجدد برگزار شد.
آقاي رضايي ديروز اعلام كرد كه خودش قصد كانديداتوري ندارد و ترجيح مي‌دهد ديگران به ميدان بيايند كه در حال حاضر هم به دو گزينه رسيده كه يكي از آنها خواهد آمد.
علي‌رغم ادعاهاي مطرح شده، به نظرم با انصراف رسمي آقاي رضايي از حضور در انتخابات دهم، بعيد است كه طرح تشكيل دولت ائتلافي اساساً به مرحله اجرا برسد.
آقاي ولايتي كه به برخي از نمايندگان پيگير حضورش در مجلس اعلام كرده كه قصد كانديداتوري ندارد. آقاي قاليباف هم كه از مدتي قبل با توجه به تمركز جريان اصولگرايي بر گزينه احمدي‌نژاد، به اين نتيجه رسيد كه اين دور وارد رقابت انتخاباتي نشود و اخيرا هم در ديدار با برخي از نمايندگان مجلس هفتم و هشتم -علي‌رغم تعريف و تمجيدهاي ساختگي يكي از نمايندگان افراطي اصلاح‌طلب- بر اين موضع خود تاكيد كرد.

آقاي لاريجاني علاوه بر اين كه تا به حال چند بار اعلام كرده قصد كانديداتوري ندارد، روز چهارشنبه در جلسه‌اي كه در خصوص اختلافات‌نظرها درباره قرائت گزارش تفريغ ديوان محاسبات با حضور آقاي حسينيان و آقاي زارعي در دفترشان داشتيم، بر عدم حضور خودش تاكيد دوباره كرد و حتي به شوخي خطاب به آقاي حسينيان گفت كه ظاهرا ما بايد بياييم و در مركز اسناد ثبت كنيم كه قصد كانديداتوري نداريم تا برخي از آقايان باور كنند. جالب اين بود كه حتي آقاي لاريجاني تصريح كرد كه نظرش مثل اصولگرايان ديگر، كانديداي واحد و گزينه‌اش هم علي‌رغم برخي اختلاف سليقه‌ها احمدي‌نژاد است و البته به شيوه خاصي براي رقابت در اين دور معتقد‌اند.

واقعيتش آقاي لاريجاني اين نكات را در پاسخ به سئوال من گفت كه پرسيدم چرا در برابر ادعاي روز قبل آقاي طلايي‌نيك موضعي نمي‌گيريد و يا شايعه‌اي كه از زبان اطرافيان آقاي موسوي شنيده مي‌شود كه آقاي لاريجاني گفته راي من هم با آقاي موسوي است!؛ چند وقت قبل هم -قبل از انصراف خاتمي و حضور موسوي - يكي از نمايندگان اصلاح‌طلب مجلس به چند نفر از نمايندگان گفته بود كه آقاي لاريجاني به خاتمي گفته كه در آمدنت شك نكن كه احمدي‌نژاد نه از شما چيزي ميذاره نه از ما! من هم وقتي اين را شنيدم، بدون معطلي از آقاي لاريجاني صحت و سقم اين اظهارنظر عجيب را پرسيدم كه ايشان هم گفت: اين حرف از صد تا فحش براي من بدتره! بعد از چند روز آقاي لاريجاني خودش گفت كه از آقاي باهنر هم اين مطلب را شنيدم و از همان جا تلفني با آن نماينده محترم صحبت كردم و تذكر دادم كه چرا اين مطالب را نقل مي‌كنيد و البته آن دوستمان هم يه خورده مِن مِن كرده بود و منكر اصل قصه شده‌بود.

راستش من هم كه پرسيدم، بعيد مي‌دانستم كه لاريجاني چنين موضعي داشته باشد، آخه فشارهاي مجلس ششم براي بودجه سيما و راه ندادن لاريجاني به جلسات دولت و شعار «سيماي لاريجاني تعطيل بايد گردد» كه نقل و نبات جلسات اصلاح‌طلبان بود، هنوز هم كه هنوزه توي گوش ما طنين‌اندازه تا چه برسد به خود آقاي لاريجاني كه از نزديك مورد محبت اين جماعت بود.

آقاي حداد عادل راست مي‌گويد كه اصول‎گرايان براي اين‎كه راه را گم نكنند بايد فراموش‎كار نباشند، يعني بايد دايماً اين تجربه‎ تلخ سال‎هاي قبل در خاطرشان باشد، يعني بايد از ياد نبرند كه اين اصول‎گرايي براي چه به وجود آمد و اين حقيقتي است كه مي‎تواند همه‎ ما را علي‎رغم همه‎ اختلاف سليقه‎هايي كه داريم، حول يك محور جمع كند. ما بايد يك لحظه هم آن خطري را كه انقلاب را تهديد ‎كرد و باعث تولد اصول‎گرايي شد، فراموش نكنيم.

گفتنی است، براستی احمدی نژاد با داشتن چنین دوستانی که برای کاندیدای واحد نمودن وی به هرنوع ابزاری(ولو دروغ) بخواهند دست بزنند، هیچ نیازی به دشمن و یا تخریب در انتخابات نخواهد داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.493 seconds.